تغییر مدل های کسب و کار در عصر دیجیتال

تغییر مدل های کسب و کار در عصر دیجیتال

تاثیرات فناوری های دیجیتال بر مدل های کسب و کار

مقدمه:
در دهه‌های اخیر دنیای کسب و کار به سرعت در حال تحول است و این تغییرات باعث سقوط مدل ها و روش‌ های قدیمی شده و به وجود آمدن مدل های جدیدی در زمینه کسب و کار ، درآمد و ارتباطات گردیده است. کسب و کارهایی که با انعطاف و چالاکی در استفاده از مدل‌های نوین توانمند شده و با فناوری‌های نوین هماهنگی یافته‌اند به راحتی با چالش‌های جدید مواجه می‌شوند.

در دنیای مدل‌ های کسب و کار الکترونیکی تغییرات اساسی در طرح و ساختار مدل‌ها حاکی از این است که کارآفرینان و مدیران نیازمند به بررسی ژرف اثرات ارتباطات الکترونیکی بر مدل‌های موجود هستند این مقاله به بررسی معانی ضمنی پیرامون تغییر در انواع مدل‌ها ، انواع مدل‌های الکترونیکی و تأثیرات وب 2.0 و المان‌های وب 3.0 بر کسب و کارها می‌پردازد. همچنین مقاله به مطالعه مدل‌هایی برای ارزیابی اثر بخشی ارتباطات آنلاین و نقش شبکه‌های اجتماعی در جذب ارزش و پایداری مشتریان می‌پردازد.

تاثیرات فناوری های دیجیتال بر مدل های کسب و کار

فهرست مطالب

  • مقدمه
  • معانی ضمنی پیرامون تغییر در انواع مدل ها
  • بینش بازاریابی الکترونیکی
  • تجاری سازی محرک بسیاری از مدل های جدید
  • انواع مدل ها الکترونیکی
  • مدل های بازار الکترونیکی
  • مدل های درآمد آنلاین
  • مدل های ارتباطات دیجیتال
  • مدل های بازاریابی
  • تفاوت بین ارتباطات سنتی و رسانه اینترنتی
  • مدل هایی برای ارزیابی اثر بخشی ارتباطات آنلاین
  • وب 2.0 و مدل شبکه اجتماعی
  • عناصر وب 3.0
  • تحقیقات شبکه های اجتماعی
  • کسب ارزش از شبکه های اجتماعی
  • مدل های خرید مشتری
  • مدل های پایبندی

این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

قیمت : 35,000 تومان

تعداد صفحات: 25

فرمت فایل: پاورپوینت