پرسشنامه سنجش اثر پیاده سازی مدیریت دانش بر اساس مدل چوی

پرسشنامه سنجش اثر پیاده سازی مدیریت دانش بر اساس مدل چوی

پرسشنامه استاندارد سنجش اثر پیاده سازی مدیریت دانش بر اساس مدل چوی

این پرسشنامه برای ارزیابی اثر پیاده سازی مدیریت دانش بر اساس مدل چوی بکار میرد و دارای 25 سوال میباشد.

پرسشنامه حاضر به منظور انجام پژوهشی با عنوان بررسی اثرات پیاده سازی نظام مدیریت دانش بر مهارت های مدیران بانک سپه طراحی و تنظیم گردیده است.

تعاریف اصطلاحات
مهارت فنی : توانایی به کاربردن دانش، روش ها ، فنون و ابزار که لازمه انجام وظایف خاص است. و از طریق تجربه ، تحصیل و کارورزی کسب می شود. (هرسی و بلانچارد)

مهارت انسانی : توانایی و قدرت تشخیص در کار کردن با مردم و انجام دادن .کار به وسیله آن ها که شامل در و فهم انگیزش و به کاربردن رهبری موثر است . (هرسی و بلانچارد)

مهارت ادراکی : توانایی فهمیدن پیچیدگی های کل سازمان و آگاهی از این که آیا خود شخص در خور شرایط سازمان عمل می کند یا نه (هرسی و بلانچارد).

دانش : اطلاعات سازماندهی و تجزیه و تحلیل شده که می تواند ،. برای حل مسائل و تصمیم گیری قابل درک و کاربردی باشد.

مدیریت دانش : عبارت است از تلاش برای کشف دارایی های نهفته در ذهن افراد . و تبدیل این گنج پنهان به دارائی سازمانی از طریق روند آگاهانه کسب ، نگهداری ، توزیع و بکارگیری دانش است. به طوری که مجموعه وسیعی از افرادی که در تصمیم های سازمان دخیل هستند. به این ثروت دسترسی داشته باشند و بتوانند از آن استفاده کنند. (داونپورت 1379)

این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

قیمت : 15,000 تومان

تعداد صفحات: 5

فرمت فایل: PDF